duminică, 12 mai 2013

Lemon curd and orange curd cake

Blatul este identic cu blatul de tort ,crema am postat-o la "lemon curd".Poate fi insiropata ..sau nu.Se decupeaza blatul ,rondele ,cu un pahar ,suprapunem cate doua iar intre ele punem crema in care am faramitat bine resturile de blat.
Lemon curdul se face dupa o zi pe alta ,sa-i dam posibilitatea sa se intareasca.
L-am postat aici:
http://giorgig.blogspot.ro/2012/08/prajitura-cu-lemon-curd-si-afine.html
maie.html

Glazura de ciocolata am descoperit-o pe saitul "flori de zahar" si o consider perfecta!Dupa ce asamblam prajitura turnam glazura .Lasam la intarit apoi decoram.

"210 gr ciocolată amăruie 
165 ml frisca lichidă
25 gr miere 
40 gr unt  
40 ml de Martini Rosso (sau un lichior de visine)
Se rupe ciocolata bucatele si se toarna deasupra frisca lichida si mierea. Vasul se pune la foc mic, amestecanduse contiuu pana se va topi ciocolata rezultand o compozitie omogena. Apoi adaugam untul si amestecam pana se topeste, iar la sfarsit adaugam cei 40 ml de Martini. 

Glazura se acopera si se lasa la racit, iar apoi se poate folosi .
In cazul in care va ramane glazura, o puteti pastra intr-un borcanel, la frigider, iar cand aveti nevoie doar s-o incalziti putin ;)"
Sursa :Saitul "Flori de zahar".
Eu nu am pus Martini si nici lichior dar presupun ca e si mai buna cu bauturile astea fine.Am folosit atat frisca precum si smantana dulce ,a iesit bine cu ambele.



O alta varianta :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu