duminică, 13 mai 2012

Colacei cu nuca si scortisoara

  • 700 g faina 000
  • 6 linguri zahar
  • 6 linguri ulei
  • 1 ou
  • 1 plic drojdie uscata
  • 250 ml lapte
  • coaja rasa de la o lamaie
  • o lingurita mai goala cu sare
  • Umplutura:
  • o cana de nuca macinata marunt
  • 3 linguri scortisoara
  • 3 linguri zahar

  • Glazura:
  • 3 linguri lapte
  • 5 linguri zahar pudra
Glazura se prepara pe foc,se fierbe pana la topirea zaharului  si se ung melcisorii fierbinti.
Putem  sa-i ungem si cu miere sau cu ou.
Am amestecat totul ,am framantat si am lasat la crescut.Apoi am intins pe o planseta si am procedat ca in imaginile prezentate.Am copt la foc potrivit .Atentie!Se coc repejor.Ne uitam pe spatele unuia sa vedem daca e rumen,asa verificam pentru ca pe fata nu se rumenesc prea mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu